Terugvlucht en aankomst Amsterdam - Reisverslag uit Berkel-Enschot, Nederland van Sjef Carola Tymen Megen - WaarBenJij.nu Terugvlucht en aankomst Amsterdam - Reisverslag uit Berkel-Enschot, Nederland van Sjef Carola Tymen Megen - WaarBenJij.nu

Terugvlucht en aankomst Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Sjef Carola Tymen Megen

21 Juli 2013 | Nederland, Berkel-Enschot

Inmiddels zitten we zo'n anderhalf uur in het vliegtuig als het middernacht is. We hebben een kleine maaltijd en een drankje gekregen. Het smaakte goed. Daarna doven de lichten, zodat iedereen naar wens kan gaan slapen. De vlucht verloopt verder prima. Regelmatig doen we een oogje dicht en op het beeldscherm houden we de afgelegde kilometers en de route in de gaten. De nekkussens en fleece dekens zorgen voor een comfortabele zit.

Om 15:00 uur lokale tijd arriveren we op Schiphol, bijna een uur eerder dan aanvankelijk gepland vanwege de gunstige wind onderweg. Op de luchthaven aangekomen, lopen we naar de bagageband. Het duurt enige tijd voordat de bagage arriveert. Zeker de rugzak van Carola die zo wat als laatste van de band komt. Zelf had ik mijn reiskoffer redelijk snel. Helaas merkte ik op dat de kleine rits van mijn reiskoffer half open stond. Het muntgeld wat ik tijdens de rondreis in Mexico, Guatemala en Belize had verzameld was grotendeels verdwenen. Stom, stom, stom dat ik het muntgeld niet in het afgesloten gedeelte van mijn reistas had gedaan. Maar dat draaien we niet meer terug. Misschien kan ik via marktplaats nog aan een vakantieherinnering komen, maar dat is latere zorg. Nadat we onze bagage compleet hebben, bellen we Quick Parking die ons bij de uitgang oppikt en ons naar de auto brengt.

Rond de klok van 16:15 uur rijden we vanuit Amsterdam naar huis waar we om 17:45 uur aankomen. Een bosje bloemen van opa en oma op de keukentafel verwelkomt ons. We zijn weer thuis en kijken terug op een fantastische rondreis. Een reis door Mexico, Guatemala en Belize. Een reis in de voetsporen van de Maya's. Een reis die onuitwisbare mooie herinneringen achterlaat. Een reis samen met het gezin. Carola, Tymen en Megen, bedankt!

Sjef Carola Tymen Megen

Als gezin willen we graag met onze kinderen zien, horen, ruiken, proeven en voelen hoe de wereld er om ons heen uitziet. Leerzame ontmoetingen & plezier zijn onze drijfveren. Verre reizen brengen ons in contact met andere culturen en laten een onvergelijke indruk na die we graag willen delen.

Actief sinds 23 April 2010