Vertrek Indonesië - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Sjef Carola Tymen Megen - WaarBenJij.nu Vertrek Indonesië - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Sjef Carola Tymen Megen - WaarBenJij.nu

Vertrek Indonesië

Blijf op de hoogte en volg Sjef Carola Tymen Megen

31 Juli 2015 | Nederland, Schiphol

Vanmorgen ging de wekker om 7:00 uur, we draaien nog even om en gaan dan uit bed. Ook de kinderen zijn inmiddels wakker en dragen hun bagage naar beneden. We nemen een klein ontbijt en leggen onze reisbagage in de auto. Ook opa en oma zijn inmiddels gearriveerd en komen ons uitzwaaien. We nemen afscheid en een groepsfoto, de reis kan beginnen.

De rit naar Schiphol verloopt voorspoedig, er is weinig verkeer op de weg. Rond de klok van 8:45 uur komen we aan bij P5 parkeren en worden we keurig met een busje naar de luchthaven gebracht.

Het inchecken en de controle gaat snel, zodat we nog voldoende tijd hebben voor een broodje en drinken. Bovendien nemen we nog een kijkje bij de tax free shops. Altijd leuk ... Wel houden we goed de tijd in de gaten, want om 10:45 uur dienen we te gaan boarden en kan de vlucht echt beginnen.

Sjef Carola Tymen Megen

Als gezin willen we graag met onze kinderen zien, horen, ruiken, proeven en voelen hoe de wereld er om ons heen uitziet. Leerzame ontmoetingen & plezier zijn onze drijfveren. Verre reizen brengen ons in contact met andere culturen en laten een onvergelijke indruk na die we graag willen delen.

Actief sinds 23 April 2010