Aankomst Amsterdam - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Sjef Carola Tymen Megen - WaarBenJij.nu Aankomst Amsterdam - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Sjef Carola Tymen Megen - WaarBenJij.nu

Aankomst Amsterdam

Blijf op de hoogte en volg Sjef Carola Tymen Megen

23 Augustus 2015 | Nederland, Schiphol

In het vliegtuig kijken we een film en krijgen we een maaltijd aangeboden. Daarna gaan de meeste slapen.Gelukkig kunnen wij ook allemaal een oogje dicht doen wat de terugvlucht bespoedigd. Tegen 8:30 uur komen we aan op Schiphol. We zoeken onze koffers op de band, bellen P5 Parking om ons op te komen halen en rijden rond 10:00 uur terug naar huis. Onderweg moeten we wel nog even tanken en nemen tegelijkertijd een belegd broodje om het buiten op te eten. De Hollandse wind en frisse lucht doet ons goed en met een gevulde maag rijden we verder. Thuis worden we hartelijk verwelkomd met de Indonesische vlag en een goed gevulde koelkast waar we opa en oma dankbaar voor zijn. Wat hebben we dit jaar toch weer genoten en is het super fijn om met Megen, Tymen en Carola deze gave reis te mogen maken. Top!

Sjef Carola Tymen Megen

Als gezin willen we graag met onze kinderen zien, horen, ruiken, proeven en voelen hoe de wereld er om ons heen uitziet. Leerzame ontmoetingen & plezier zijn onze drijfveren. Verre reizen brengen ons in contact met andere culturen en laten een onvergelijke indruk na die we graag willen delen.

Actief sinds 23 April 2010