Poonhill trekking - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Sjef Carola Tymen Megen - WaarBenJij.nu Poonhill trekking - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Sjef Carola Tymen Megen - WaarBenJij.nu

Poonhill trekking

Door: SjefCarolaTymenMegen

Blijf op de hoogte en volg Sjef Carola Tymen Megen

08 Mei 2010 | Nepal, Pokhara

he allemaal,

we zijn maandag 3 mei
zijn we begonnen met de poonhill trekking. Toen moesten we lopen vanwegen de staking want toen mochten er geen auto's rijden en toen zijn we heel ver naar boven gelopen en toen hebben we boven uitgerust. enn daarna liepen we weer verder naar boven en toen kwamen we boven aan waar we gingen slapen. En toen we boven kwamen toen waren wij heel erg moe omdat het heel erg vermoeiend was. maar je had wel een mooi uitzicht. en toen we daar boven waren hebben we heel lang uitgerust. en toen hebben papa en tymen met een nederlands jongen gesproken en die maakte een soort rondreis. en daarna hadden we eten bestelt maar het duurde een beetje lang voor dat het eten kwam en toen kwam eindelijk het eten. en dat eten wat we kregen was wel lekker. maar het was boven wel erg koud boven op de berg en daarna naar het eten hebben we lekker geslapen en we siepen met ze 4en op een klein kamertje.en we zaten 1600 meter hoog.

dinsdag 4 mei,
we zijn helemaal van boven af de berg heelemaal naar beneden gelopen. en je moest alleen maar van af trappen naar beneden lopen. en toen we bij de nieuwe soort hoteletje kwamen. toen kwamen we de andere nederlands mensen tegen en die lagen 3 uur voor.en toen heb ik met de gids kaart spelletjes gedaan en die gids van ons heet hum en toen heeft hij mij een nieuw kaart spelletje geleerd alleen ik weet niet meer hoe dat kaart spelletje heet. en toen kwam de gids vragen wat voor eten we wouwen. en toen hadden we dat gezegt wat we wouwen eten. en toen zij hij dat tegen de kokkin en toen kregen we eten en dat eten was ook heel lekker en toen we klaar waren met eten gingen we daarna heel snel slapen. en alleen ik kon niet goed slapen omdat er een lamp voor het raam scheen. maar uiteindelijk kon ik wel lekker slapen.

Sjef Carola Tymen Megen

Als gezin willen we graag met onze kinderen zien, horen, ruiken, proeven en voelen hoe de wereld er om ons heen uitziet. Leerzame ontmoetingen & plezier zijn onze drijfveren. Verre reizen brengen ons in contact met andere culturen en laten een onvergelijke indruk na die we graag willen delen.

Actief sinds 23 April 2010