Eerste dag in kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Sjef Carola Tymen Megen - WaarBenJij.nu Eerste dag in kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Sjef Carola Tymen Megen - WaarBenJij.nu

Eerste dag in kathmandu

Door: SjefCarolaTymenMegen

Blijf op de hoogte en volg Sjef Carola Tymen Megen

25 April 2010 | Nepal, Kathmandu

zondag 25 april, 30 graden

Ik ben wakker geworden. En ik ben lekker gegeten namelijk ei en brood.
Toen zijn we ff naar boven gegaan om alles tepakken. Daarna zijn we naar het stadje geweest.daar hebben we stak arme gezien. Oke veel mensen vroegen of ik iets wou kopen. dat waren er ongeveer 15 tot 20 mensen. maar we zijden dat we dat niet hoefde. We zijn ook op een bijzondere oude plek geweest. Daar was het gelukkig rustig. Want echt overal waar je daar komt stinkt het heel erg. Dat komt doordat ze daar ook geen fietspaden en voetpaden hebben. Ze lopen daar allemaal op een weg. Ik heb door al die vieze lucht ook wel een beetje last gekregen van mijn keel dat was wel een nadeel. En wat ook wel vies is dat ze op de grond spugen. Toen megen pijn aan haar buik kreeg zijn we weer ff terug gegaan naar het hotel. Maar onder weg kreeg papa een stip op zijn hoofd. Van een heilig man. Terwijl papa nee zij. in het guest house hebben we daar 2 tot 3 uurtjes gezeten en toen gingen we weer verder met wandelen. We gingen kijken hoe het paleis van de koning er uit zag alleen dat kon je niet goed zien. dus toen gingen we maar een rondje lopen. Dat was wel leuk. Ik heb ook al leuke soveniers gezien zoiezo al 2. Toen waren we weer in het hotel. En hebben we iets gedronken. En net zij mama dat we zodirekt naar een restaurant gingen. dus. En daarna ga we lekker slapen. Maar heel misschien iets drinken maar ik denk het niet. Maar ik vond het een leuke eerste dag. Soms vond ik die mensen eng of stom. maar voor de rest was het een hele leuke dag.

groeten tymen

  • 25 April 2010 - 12:50

    Sam:

    Hoi megen hoe gaat het zo te zien is de reis goed gegaan heel veel plezier en maak er een leuke vakantie van ik stuur nog wel een keer een berichtje. xxxx Sam

  • 25 April 2010 - 13:59

    Edwin:

    Hoi familie van Keulen,
    Tymen, je reisverslag is super. Zo blijven we goed op de hoogte. Ik merk wel dat de mensen daar veel anders leven dan wij. Ik hoop dat jullie nog een heel goed reis hebben. Aan het weer zal het niet liggen.
    Hier is het ook 24 C.
    Edwin

  • 26 April 2010 - 12:40

    Lotte:

    hee tymeeeeen!!

    is het leuk??
    bij ons is het ook mooi weer,, alleen 10 graden kouder. op school was het weer saai!!

    groetjes,, lotte!!! :d

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sjef Carola Tymen Megen

Als gezin willen we graag met onze kinderen zien, horen, ruiken, proeven en voelen hoe de wereld er om ons heen uitziet. Leerzame ontmoetingen & plezier zijn onze drijfveren. Verre reizen brengen ons in contact met andere culturen en laten een onvergelijke indruk na die we graag willen delen.

Actief sinds 23 April 2010
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 57280

Voorgaande reizen:

29 Juli 2016 - 22 Augustus 2016

Pura Vida Costa Rica, Panama 2016

31 Juli 2015 - 24 Augustus 2015

Selamat siang Indonesië 2015

28 Juni 2013 - 22 Juli 2013

Hola Mexico, Guatemala, Belize 2013

29 Juni 2012 - 22 Juli 2012

Hello West USA & New York 2012

10 Juli 2011 - 30 Juli 2011

Jambo Tanzania 2011

23 April 2010 - 16 Mei 2010

Namaste Nepal 2010

Landen bezocht: