tweede dag kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Sjef Carola Tymen Megen - WaarBenJij.nu tweede dag kathmandu - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Sjef Carola Tymen Megen - WaarBenJij.nu

tweede dag kathmandu

Door: SjefCarolaTymenMegen

26 April 2010 | Nepal, Kathmandu

Maandag 26 april, 28 graden

megen

Papa is om 8.00 uur wakker geworden en ik ben om 8.30 wakker geworden. Toen kwamen mama en tymen naar ons toe om 8.30 uur. Toen moest ik me nog aankleden en tandenpoetsen. En toen papa en ik klaar waren gingen we ontbijten. En toen we klaar waren met eten gingen we naar een agent.
Daarna kregen we een taxi en toen werden we eerst naar een stadje gebracht en daar was een krematieplaats en daar gingen we toen kijken. En toen had weer de taxi ons naar een ander stadje gebracht en toen gingen we ergens heen en daar moes je voor iets betalen en toen kreeg je een sticker en toen hebben we daar een rondje gelopen. En toen gingen we weer mee met een taxi om naar een soort park te gaan. En toen zag je daar wilde apen rond lopen en toen moest je op een trap lopen en toen we boven waren gingen we naar een soort klein pleintje en daar zagen we kleine pupy's en grote honden en toen zach mama een rat lopen en die had mama toen gefilmd. En toen begon het te regenen en toen gingen we ergens onder staan en toen het klaar was met regenen gingen we weer naar beneden. Daarna gingen we weer met de taxi mee naar het hotel. En toen we bij het hotel waren vroegen tymen en ik de sleutels van onze kamer en papa en mama gingen alvast buiten zitten en toen wij er aan kwamen begon het opeens te regenen en toen gingen we voor bij het hotel wat drinken en toen ging ik mijn verslag af schrijven en mama en tymen gingen heel even naar boven om zandalen aan te doen. En we gaan zometeen eten bij een lekker restaurant denk ik en ik hoop het maar het is gelukkig wel dichtbij en dan vertel ik wel een ander keer wat ik die avond op heb en papa en mama en tymen op heeft.

doei!!!!!!!!!

• 26 April 2010 - 13:51

Floris:

Hé tymen,

Hoe is het nu in Nepal, lekker weertje daar?
    We hebben de eerste proef-cito gehad, was best wel makkelijk.
    Meneer jurgen was er ook vandaag.

Goede reis verder,

Floris

• 26 April 2010 - 17:31

Sam :

Megen volgens mij heb je het heel leuk en je hoort ook in het verhaal dat je het leuk vindt mij lijkt het ook leuk hoor ik vindt het heel leuk dat je me deze sait hebt gegeven ik hoop dat je geen regen meer krijgt en ga er nog een leuke vakantie van maken ik stuur een andere keer weer iets wandt in italien krijg ik ook een oude leptop van opa dus ik stuur dan wel iets veel liefs sam xxx